nesrin

"Dünya geçmiştir," Her kimle ve her neyle karşılaşırsan karşılaş, o hep geçmiştir. Şimdi gözünün önünde bile olsa gördüğün ve dokunduğun her ne varsa, durumların elle tutulur; gözle görülür halidir. Geçmiş tozdur. Şimdi şu anda gördüğün ve dokunduğun dünya, sen olan her şeyin maddeye dönüşmüş halidir. Düşüncelerinin daha önceden onaylamadığı hiçbir şey yaşamında karşına çıkamaz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kişinin başkalarını yönetmeden önce kendisini yönetmeyi öğreneceği bir okul... Tanrılar Okulu..."
Sayfa 59
bilmek için, elenmesi gereken çok fazla şey olduğunu anlayacaksın.
Sayfa 62
Zamanın döngüsüne sıkışıp kalmış sıradan birinin bir geleceği olamaz, yalnızca tekrar tekrar kendini yineleyen bir geçmişi olur.
Sayfa 42