Kitap yalın bir dille yazılmış. Bu durum sizin kitabı bir solukta okumanızı sağlıyor. Olay örgüsü ve hikayenin kurgusunu da beğendim ama ta ki kitabın sonuna geldiğim zamana kadar. Benim tercihim bu tarz bir sonla biteceğine keşke mutsuz bir sonla bitseydi.