📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
+ ...o kadar uzun zamandır buradayım ki keyfim yerinde olduğunda tabak kırmaya başladım.
-Peki, keyifsiz olduğunda?
+ Böyle bir ülkede keyifsiz olmak mümkün mü?
Meydanın doğu tarafından daha alçak olan batı tarafına, meclisin sanki demokrasiye geçişin zahmetli olduğunu göstermek isteyen mermer basamakları hakimdi.
+Kusura bakmayın efendim ama her şeyin mantıklı bir açıklaması olduğunu düşünmek de siz Almanların kabahatidir.
- İyi de mantığı icat edenler Yunanlar değil mi?
+Ah, evet ama mantığı en aşırı şekilde kullanan siz Almanlarsınız.