''
Galiba yapmam gerekeni bulmuştum sonunda. Sen dinlene dur Melek Tavus dedim, belki sen de , Tevrat'ın tanrısı gibi evreni yaratırken altı gün çok yoruldun; birinci gün ışığı , karanlığı , geceyi gündüzü yarattın, ikinci gün gök kubbeyi, daha sonra karayı , denizi , otları , bitkileri , tohumları , meyveleri yarattın, dördüncü gün sıra Güneş'e, Ay'a ve yıldızlara geldi , beşinci gün yeryüzünü her türlü canlıyla doldurdun, dünyaya egemen olması için kendi suretinde insanı yarattın, onları erkek ve dişi kıldın , sonra yarattıklarına baktın ve her şeyin çok iyi olduğunu gördün . Altıncı gün gök ve yer bütün ögeleriyle tamamlanmıştı. Yedinci güne gelin diğinde yapmakta olduğun işi bitirdin ve o gün dinlenmeye çekil din; belki de yedinci gün hâlâ sürüyor çünkü masumların , acı çekenlerin çığlıkları ulaşmıyor sana ve artık her şey güzel değil...
''