“
Uyumadan önce aklıma Nazım’dan iki dize düşüyor hep:
Şarktan geliyorum, şarkın isyanını haykıraraktan geliyorum.
Ben bir şarklıyım diye düşündüm, onca yılın batı eğitimini, Avrupalı, Amerikalı gibi bir yaşam biçimine sahip olma çırpınmalarını delinmiş bir çorap gibi bir tarafa atı verecek, ben bir şarklıyım, şark suyu içmişim ve masallar dünyasından geliyorum diye tekrarladım günlerce…
”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖