Bosna hiçbir zaman yüzyıllar boyunca olduğu gibi çok milletli ve karma bir yapı kazanamayacak. Maalesef soykırımcı savaşın kendi işini yaptığını söyleyebilirim.
Büyük bir halkın, kendinden daha küçük bir halkı yerinden kovma ve sonrasında "Beraber yaşayamayız," sloganıyla o halkın mülklerine el koyup uygulanan şiddetin unutularak meşrulaştırılmasını talep etmeye hakkı var mıdır?