Mantis Karidesi

"Fiilimsileri çok severim ben, onlar gibi arada kalmış olmamdan mıdır, nedir?"
Reklam
"Hayatımda hep bigane bir ihtihza ile baktığım her şeye gark olmam, kaderin benden intikam alma şekli miydi?"
"Dudaklarımdan senin düşündüklerini döktürtecek sorular soruyorsan tuzağına düşmemem için daha ne kadar zeki rolü yapabilirim ki?" dedi. "Zeki olmak başkaları, akıllı olmak kendin ile uğraşmayı gerektirirmiş; deli olmak ise bu ikisiyle uğraşamayacak kadar azade olmayı (İhsan Fazlıoğlu). Söyle, ben de bir gün delirir miyim? "
Psikolojide her anormal ( normal davranış ne demek onu bilmesem de) davranışta yolumuz bir hastalığa çıkıyor. Bu anormal davranışları gösterenler de yine şair ve yazarlar... Korkuyorum, hassas kalbi olanlar hasta diye adlandırılmaya devam edilirse ortada sanat-özel manada insanlık- diye bir şey kalmayacak. Bu durumda normallik gerçekten normal bir şey mi onu araştırıyorum.

Mantis Karidesi

, bir kitabı okumaya başladı
Marcus Tullius Cicero
8.2/10 · 3.393 okunma