YARINLARIN GEÇMİŞİ OLACAĞI GİBİ
Sâdece sevmek istedim
Onuda çok gördüler
Şimdi ölsem diyorum
Unutsunlar beni üç günde
Belki o zaman kalp sakinleşir.
Ruh beden zindanından kurtulur
Yada diner belki gözyaşlarım
Şu üç günlük dünya kapıları
Çoktan kapandı gün aydınlığıma
Gam keder hepsi tarumar bende
Zifiri karanlık nefeslerim
Sanki üzerime sinmiş
İçmesini bile bilmediğim
Sigaranın dumanı.
Belki de bir hayat iksirin sarhoşluğu
Düşmüş üzerime bilmiyorum
Ama sevmek istiyorum
En az sevilmek kadar.
Ama hor görüyorlar sevgimi
Bir dikiş makinasına
kaptırılmış parmağın acısı gibi
Kendim sarıyorum yaralarımı
Kimse yok ve bir başıma Unutulacağım
Yarınların geçmişi olacağı gibi...
... Mehmet Âli DEMİR...