Mustafa

Mustafa
@mali35
“Hayalini kurduğumuz huzurdan öyle uzaktayız ki öylesine değil, ölesiye döküyoruz yaşlarımızı.”
"Kendimi bir balkondan aşağı daha rahat bırakabilirim, bir insana bırakmaktansa. Öyle çok korkuyorum insandan."😯😔 ✓Sabahattin Ali✓
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Mısralarına vuslat dizelenen , bir şiir bırakıyorum gönlüne ; ötesi aşk , berisi Sen...”
İnsanın limanı olmalı dalgalarından düşüp de duracağı. Gelgitlerine değen kumsalı, kumdan kalelerden de olsa umutları... Ansızın gülüşlere saklı tebessümleri, hakiki duruşları... Gecelere gizlenmiş susuşları , kelama dökülmemiş umutları birde...🍁🌹
Her güne yeniden doğar güneş. Bıkmadan, usanmadan... Ne güzel de anlatır bize evren;taşıyla, toprağıyla, binbir harikasıyla bazen bir çiçeğin dalıyla, bazen karanlık dağıyla... Bize düşense sadece sunulan eşsiz güzelliklere şükretmek🙏🏻 Hayat bize gülümserken, biz ona gülümsemeyelim mi?
Gülüşüne yağmur damlası çarpsa, Şiir olur. Bunu bir ben bilirim, Bir de gökyüzü.                               ~İsmet Özel~