Her güne yeniden doğar güneş. Bıkmadan, usanmadan... Ne güzel de anlatır bize evren;taşıyla, toprağıyla, binbir harikasıyla bazen bir çiçeğin dalıyla, bazen karanlık dağıyla...
Bize düşense sadece sunulan eşsiz güzelliklere şükretmek🙏🏻 Hayat bize gülümserken, biz ona gülümsemeyelim mi?