İnsan önce anne karnında taşınır 9 ay boyunca. Sonra kucağa iner, bir müddet orda taşinir. Derken babanın omuzlarına gelir sıra. Bir süre sonra ise kendi kendini taşımaya başlar. Gün olur yaşlanir. Bu sefer de evlat kucağına düşer.Her yerde taşınır da insan çantada mı taşınmayacak.Tabutlar da bir nevi çanta değil midir insana?