İnsan olmanın en büyük değeri, en güçlü şerefi kendisinden başka olan insanı da hor görmemek, kendisini sevdiği kadar, kendisinden başka olanı da sevmekti.
Hayat! İyi mi kötü mü?
Ne bilsindi Hasan hayatın iyi veya kötü olduğunu? Hayat... Çekip giderdi hayat soğuk ve kaskatı ellerinden; sönük gözlerinden, kanlı ve topraklı dişlerinden çekip giderdi hayat, karanlığın içine gömer de giderdi onu hayat kalırsaydı yamaçlarda.