Önce sevmek mi, yoksa önce alışıp sonra sevmek mi? Alıştıktan sonra iş bitmiştir. Bu saatten sonra ondan kopmak, vazgeçmek, terk edilmeyi düşünmek bile neredeyse imkansız gibi... En ufak hatasında sevmemeye başlayabilirsin, ama alıştıktan sonra ondan güzeli yok, hatta içinde onun olmadığı hayaller kurmak bile haram. Bu yüzden sırf seveceği insanı değil, alışabileceği insanı sevmeli herkes.