" Kusur benim imzamdır , adım olduğu sürece kusurlarımda olacak ve olmalı . "
" Evet mükemmel değilim , savunmasızım ve bazen de korkağım ama bu aynı zamanda cesur olduğum ve sevgiyi ve aidiyeti hak ettiğim gerçeğini değiştirmez .
" Her şey de vardır bir çatlak ve ışık da buradan süzülür içeriye ..