Fadim Nur ARICIOĞLU

Fadim Nur ARICIOĞLU
@manimu
"Şimdi ne yazsam da geçse, kalbimin küsü."
"...Hassas kimseleri, tavırlarından tanıyorum; bir çiçeğe bakışından, tebessümünden, sesinin yumuşaklığından mesela. Öfkelerinden tanıyorum bir de; içinde zarafet olmayan her şeye kızgınlar. Çünkü hassas kimseler, her türlü kabalığın hasmıdır..." -?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Emin ol ki, harpte zafer ve işte muvaffakiyet yılmayanındır, sebat önünde güçlükler erir ve imkansız görünen, mümkün olur. Sebat et genç dostum, sebat et. Damlaya damlaya göl olur ve aynı noktaya düşen damlacıklar, zamanla mermeri bile deler. Hasta ve yorgun değilsen tatil aylarında bile yavaş ve az da olsa çalış... Ta ki çalışma alışkanlığın körlenmesin ve tekrar çalışmaya koyulmak zahmetli olmasın. Dinlenmek için işini değiştir ve çalışma hızını yavaşlat. Fakat dinlenme bahanesi ile asla boş oturma. Boş oturanın içi, İşlemeyen demir gibi, pas tutar..." Ali Fuad BAŞGİL
... gelecekten o kadar habersizim ki; bu bilinmezlik içimi kemiriyor. Kalbimin kenarında bir kurt var sanki. Öbür kenarında da bir dere. Başıma gelen bu olay bir yandan kalbime sekinet verirken, berrak bir derenin durgunluğu gibi; diğer yandan beni bitiriyor, o dereye ulaşmak isteyen bir kurtçuk gibi. Allah'ım! diyorum. 'halimi sana arz ediyorum.' Havle binti Sa'lebe (r.a) gibi. Eğer kalbimin içinden geçen bu kurtçuğun amacı, kemirdiği o yol vasıtasıyla berrak suyu kalbimin derinine ulaştırmaksa, izin ver ona varsın menziline. Ama eğer ki o kurtçuk sadece yüreğimi kemirmekle kalacaksa, ona da razıyım; imtihandı derim... Çünkü senin lütfun da hoş, kahrın da hoştur Ya Rabbi...'