Esila su ⊹

Esila su ⊹
@manyak46
bir yolunu bulsam giderim buralardan
"Nereye kadar gidebileceğini iyi, hele nereye varamayacağını daha da iyi bilirdi."
Reklam
Bundan başka, orada, o anda, ne olursa olsun gideceğine, asla kalmıyacağına kendi kendine söz vermişti ve ... kaldı.
İnsan hele biraz çakırkeyif olduğu anlarda, aklından neler gecirmez ki...
Belki de bu her zaman böyledir, inişler ardından yükselişler gelir...
“Öylesine güzel bir gökyüzünün altında bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu?”
Reklam