Esila su ⊹

Esila su ⊹
@manyak46
bir yolunu bulsam giderim buralardan
Hayatını bir hayal kırıklıkları toplamı olarak görüyor.
Reklam
"Beni hiç anlamadı. Oysa anlamayacak ne var? Anlamamak, anlamaktan daha zor
"...inişler ardından yükşelişler gelir."
"Bütün varlığımla buna inanıyorum, anlamamak anlamaktan daha zordur
Reklam