zeliha

zeliha
@mapeladiena
bir çürümenin ortasında utancımıza tutunmuş iyi şeyler düşünürek yaşamaya çalışıyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
düşünmek istemediğimi düşünüyorum. düşünmek istemediğimi düşünmemem gerek. bitmek bilmeyecek mi bu?