Nasıl oldu da kimselere zarar vermeden geçirebildin koca bir ömrü?
Hiç mi görmedin? Hiç mi duymadın? Hep mi unuttun?
Sağından, solundan oluk oluk kötülük akarken sen damlasına dahi değmeden nasıl bu kadar zararsız kalabildin?
Vahşetin, kıyametin, haksızlığın, arsızlığın birbirine karıştığı bir ortamda, kana, katrana, kire, cerahate bulanmış insanların yanından nasıl geçip gidebildin ellerini hiç kirletmeden?
Nasıl oldu da sen ve senin gibiler, yeryüzünün cehennemi gözlerinin önündeyken gökyüzünün cennetini düşleyebildi?