Bazen bir şeylerin yolunda gitmediğini fark ediyoruz ama ispatlayamadığımız için sabrediyoruz. Sonra o ispat edemediğimiz olayın bıçağını da alıp yolumuza devam ediyoruz. Kalbimiz gerçekten kalbi olana denk gelsin.
Kendi çıkarları için değil, sizi siz olduğunuz için sevsin.
Kırılınca "kırıldım. Tamda burası kırıldı." Diyerek kalbinize dokunun.
Belki görmez ama hisseder karşınızdaki, iyi bakın kalbinize.iyi bakın ki kirlenmesin.