Hislerin en sinsisine yakalandım, boşluk hissine. Boşluğun sesi olsa benimle konuşur muydu ki?.. Ben alışamadım kendime, beni anlayan var mıydı?
@Med1net
Kimse beni ben olduğum için sevmedi ki... Sevilmemek, 10 harfli katil... Hayat zordu ve ben bu hayata alışamadım. Tanrı neredeydi? Ben tüm bunları yaşarken Tanrı napıyordu, yoksa bana küsmüş müydü?..
@Med1net
Kalbim hep kırıktı,
nedenleri farklıydı.
Neydi bu gördüklerim?
Aklımla dalga geçiyorlardı...
Bugün beynim uyuştu,
anlamsızlık damarlarımı tıkadı.
Kalbim hep doluydu,
nedenleri farklıydı.
Kalbimi dolduran keder;
beynimi uyuşturdu,
ruhu donuklaştırdı.
Neydi bu dolu donukluk?..
@Med1net