"Normal olması gerekenin, anormal kabul edildiği bir dünyada yaşıyoruz,
Şu anki dünyada normal olması gereken birçok şey tepetaklak olmuş halde. Ustalıkla yalan söyleniyor, güçsüzler ezilip geçiliyor, zaten sıkıntıda olanla uğraşmak için insanlar birbirleriyle yarış ediyor. Tüm bunlara dur diyen hiç kimse yok."
"Bunun için dedem ne yaptı?"
"Durun, dedi. Bıkmadan, usanmadan yaptıklarının yanlış olduğunu söyledi durdu. Fakat değişen hiçbir şey olmadı..."