martin

martin
@martinn_
Kurduğum bütün hayallerim büyük bir gürültüyle yıkıldı o gün. İçimde kıyamet koparken çaresizce toprak örttüm üzerine. Bir yarım toprağın altında, diğeri bu dünyada bir başına. O gün vazgeçtim her şeyden. ...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Öyle bir boşluk bu. Karanlık, sessiz ve ürpertici. Bir kibritim bir sigaram kaldı. İyiden iyiye soğuk kendini hissettiriyor. Sigaramı yaktım. Derin bir nefes içime dolarken kibrit sönene kadar avcumun içini ısıttı. Artık yanan sigaram var, kibritim yok. Üşüyorum, bu karanlık beni korkutuyor. Ölmekten korkmuyorum. Öldüğümde bile insanlardan uzak olacağım. Beni görmezden gelen dünyaya karşı,görünmeden öleceğim. Sigaram bitmek üzere. Parmak uçlarım uyuşmaya başladı. Gidiyorum duyuyor musunuz? Hayır! Olsun. Ne zaman oldu ki bugün olsun. Gidiyorum, sesimi duyan var mı?
Şimdi karanlık her yer. Nereye gidiyor bu yol bilmiyorum, sağımda solumda zifiri karanlık var. Ne gökte bir yıldız, ne bir ateş böceği kaldı. Sabah olur mu bilmem. Güneş gideli çok oldu bu topraklardan.
Düşünce
... Yarım kalan yanımızı korumaya çalışıyoruz. Giden, gelemeyecek kadar uzak olan diğer yarımızın bize bıraktığı hatıralara sahip çıkmak için. ...
... Bugün bir kıyıda gördüm seni. Upuzun saçların esen meltemin eşliğinde dans ederken denizi seyre dalmıştın. Ufuktan geçen gemilerin nereye gittiğini bilen bir halin vardı. İskelede birkaç kayık henüz dönmüştü balıktan, sen dönmedin yüzünü geriye. Güneş ufka doğru ağır ağır inerken yüzüne vuran sarılığını seyrettim bir süre. Neredeydik biz? Bir kıyıda, gün batımında, Ağustos veyahut her neyse. Seni seyre dalmanın vakti olmazdı. lki kuş geçti üzerimizden, aldırmadık. Manzaranın tadını çıkarıyorduk. Sahi? Nereye bakiyordun? + Gidelim mi? -Gidelim.
İnsan ve Duygular