"Aşık olmak anlık bir şey. Birden her şeyin çok parlak göründüğü, birden en pastel renklerin bile ısınmaya başladığı, birden tüm yemeklerin bile çok daha lezzetli olduğu bir an bu. İnsan karar vererek âşık olmaz. Sadece bir bakar, olmuş..."
- Kaybedenler Kulübü
Kimsenin en sevdiği değilim,
kaybetmekten korktuğu biri de olamadım.
Aranılan, merak edilen, özlenilen hiç değilim.
Bensiz her şey olabiliyor,
dünya bensiz de dünyaydı
Darılmadım..