Maşallah dediğim kırk gün yaşamıyo 🚬
1000Kitap
Çarşıda yürüyorum ruhum coşkulu bir halde,tanımadığım erkekler gelip konuşmaya çalışıyor sanırım bunun tek nedeni,enerji alanımın çekiciliği olabilir...Maşallah deyin😂✨🧚🦂
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zorba abla butonu
Yani fenotipten belli biraz ama iki bukuç yaşında 44 numara ( babamın) ayakkabısını giyip de futbol oynamaya çalışmasın yani sonra yerden biz topluyoruz sümük gibi ama o da haklı futbolcu olup ablasını zengin edecek diye dünyaya geldi ( lütfen bı dahakine ayağına uygun bişey giy) Biraz fazla terör estirmişim herhalde çocuk bu yaşta merdivende arkasını kolluyor benden hahahaha gülmekten merdivenden çıkamadım öyle durum Maşallah diyelim jdhhxjdjzkjsjx
On yıldır evli olmalarına rağmen sanki on dakikadır yan yanalarmış gibi birbirine hayranlıkla bakan çiftlere bayılıyorum gerçekten. Sevgi , saygı ,güven , birbirini geliştirmek desen var . Sadelik var hayatlarında , gereksiz kıskançlık krizleri yok . Sade , zarif , mutlu bir hayatları var . Ne kimseyi eleştiriyorlar ne de kimsenin hayatıyla kendilerini kıyaslıyorlar . Birlikte kitap okuyorlar mesela ,birlikte geziyorlar doğada , küçük cafelerde kahve içiyorlar . Kadın her ne paylaşırsa paylaşsın adam koşulsuz gözü kapalı olarak beğeni yapıyor ve hayran olduğum kadınla evliyim diyor . Kadın ise adamla ilk tanıştıklarında adamın hediye olarak aldığı kitabı tekrar tekrar okuyor. İnşallah hep böyle devam ederler. Tüm bu anlattığım şeyler de gerçek bu arada hayal ürünü fln değil. Maşallah demeden geçemeyeceğim , umarım bir gün bizlere de böyle sakin , mutlu ve huzurlu bir yuva kurmak nasip olur.
Bir sürü okur
Burası beni gaza getiriyor he. Bazılarınızın profiline bir giriyorum üç yüz kitap okumuş. Maşallah diyorum benim de bu kadar boşlamamam daha çok okumam lazım diyorum. Ama bookstagramların filan o eski şeyi kalmadı mesela. Bir de eskiden daha çok kitap aldırmaya yönelikti. Şimdi kendi kendime okunacakları eritmeliyim diyorum. Ülkece daha çok okumalıyız daha çokkkk Allah'ım gidip Romeo ve Juliet'i bitireyim bari.
Sünnet namazları eksiksiz oturmuş bi babayiğit var mıdır? Varsa maşallah ben bi başlayıp bırakıyorum sadece farzlar işte...