adı güzel

adı güzel
@masalsavass
sevmek bana aptallık gibi geliyor asla gerçek aşk denen şey yok çünkü öyle mükemmel sevecek erkek yok
Emre Bağatur isimli okura yanıt verildi
adı güzel
bu konu biraz şahibeli gerçekçiliği belli değil
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
size bir soru sizce onsuz olup gececek olan mutuszluk mu onunla olup mutsuz olmakmı ?
Ferdi Yaylı isimli okura yanıt verildi
adı güzel
bende oluyo
sevmek bana aptallık gibi geliyor asla gerçek aşk denen şey yok çünkü öyle mükemmel sevecek erkek yok
Elif isimli okura yanıt verildi
adı güzel
sallayalım kız senimi kırcam .d
sevmek bana aptallık gibi geliyor asla gerçek aşk denen şey yok çünkü öyle mükemmel sevecek erkek yok
Quidam isimli okura yanıt verildi
adı güzel
aşk kusurlu aşkkk kırmızı ışık gibi
sevmek bana aptallık gibi geliyor asla gerçek aşk denen şey yok çünkü öyle mükemmel sevecek erkek yok
fatma elif isimli okura yanıt verildi
adı güzel
bilmem ki