Rüzgârın sert estiği zamanlarda nereye sığınabiliriz? Bir deniz fenerinin içine mi? Hem bizi muhafaza etsin hem de karanlıkta gemilerin kayalıklara toslamasına mâni olduğunu görelim diye. Yanına sığındığımız insanlar ve düşünceler de böyle görülebilir. Eve dönünceye kadar, fırtına geçinceye kadar misafiri olacağımız yerler... Sonra? Ya bir gemiye bineriz ya da yürüyerek yolumuza devam ederiz.