Mavi bir kelebek..

Mavi bir kelebek..
@mav17
Kelebek misali hayat .. Yaşamasını bilene umut .. Bilmeyene zindan ..
Bazen yetişkinle şöyle der ; Ya ne yaşamış olabilirsin ki bu yaşta ? Oysa ki o çocuğun yaşadıklarını yaşasa kafasına sıkar . Kimse ön yargılı olmamalı herkesin kendine göre derin acıları vardır .
İlişkiler
Reklam
Gitmek unutmak değildir , Sen bunu çok iyi biliyorsun . Aklımda gözlerin varken , sen buna gitmek mi diyorsun ?
1000Kitap
Havanın soğu üşütür de insanın soğuğu incitir .🥀
1000Kitap
Aslında kimse kimsenin acısından anlamaz sadece biri derdini anlatırken diğeri kendi derdine yanar anlıyor muş gibi yapar seni .
Ne kadar zordur ,
Aslında sevipte sevmiyorum diyememek . Görüp görmemezlikten gelmek , Yaşadığını bilipte benim için öldü demek .
1000Kitap
Reklam