Bazen , yalnızlık , çaldı kapımızı .!
Bazen aşk ,,
Bazen ayrılık , yokladı yüreğimizi .!
Ne umuda ,,, açabildik kapıyı ,,
Ne aşk ' ı tutabildik ellerimizle ...
Zamana suçu yükleyip ,,
" yar ' diye yalnızlığı aldık içeri ..!!
" Aşk " diye ,,
Ayrılığa ,, sarıldık hep ...!!