Mavi bir kelebek..

Mavi bir kelebek..
@mav17
Kelebek misali hayat .. Yaşamasını bilene umut .. Bilmeyene zindan ..
Çok yoruldum hayat ;
Şöyle sessiz bir yerde dinlensem , Artık birazda kendimi dinlesem . Yaşadıklarımı değilde yaşayamadıklarımı düşünsem . Belki de herkesten çok kendimi özledim ben .
1000Kitap
Reklam
Gitmek gerekir bazen . Fazla yormadan , daha çok bıktırmadan . Eğer vaktiyse ardına bile dönüp bakmadan .
Bazen umut ,
Bazen , yalnızlık , çaldı kapımızı .! Bazen aşk ,, Bazen ayrılık , yokladı yüreğimizi .! Ne umuda ,,, açabildik kapıyı ,, Ne aşk ' ı tutabildik ellerimizle ... Zamana suçu yükleyip ,, " yar ' diye yalnızlığı aldık içeri ..!! " Aşk " diye ,, Ayrılığa ,, sarıldık hep ...!!
1000Kitap
Her şeyin kadar değil , değeri kadar seveceksin . Çünkü , Beklentin ne kadar çok olursa , ........... o kadar kırılırsın ..............
İlişkiler
Canım yandı yalanım yok . Lâkin denizimde batan ilk gemi değilsin . Bu ilk bıçak yarası , ilk yaralıanışım değil .
İlişkiler
Reklam