“Bence insanlar kederden sıkılıyor,” dedi Natasha. "Sanki dile getirilmeyen bir zaman aralığı belirlenmiş. Belki altı ay. Sonrasında hâlâ ‘daha iyi’ olmadığın için hafif bir rahatsızlık duyuyorlar. Sanki mutsuzluğuna sıkıca tutunmak seni nefsine düşkün biri yapıyormuş gibi.”