Bukadar güçlü olmak istemezdim, düşmemi bekleyenler olmasaydı eğer .
Bukadar suskun olmak istemezdim ,haykırışlarıma sağır olmasalardı eğer .Bukadar yalnız olmak istemezdim ,her defasında canımı yakmasalardı eğer .Ve bu kadar güvensiz olmazdım ,verdiğim değer kadar değer verselerdi eğer .🌼