"Gitmek kolay diyorlar peki için kaldıysa gittiğin yerde?
Sesin kaldıysa, gülüşün kaldıysa, aklın kaldıysa
En önemlisi kalbin kaldıysa..
Gerçekten gitmiş mi olursun üstelik deli gibi özlerken?
Hani derler ya hep gidene mi kalana mı zor diye
Aslında gidene de kalana da değil sevene zordur vedalar…”