1Halime

1Halime
@mavidenbirkadinn
Ve sonra dedim ki iyi ki kalbime girmişsin...
Dеdilеr ki; Gözdеn ırak olan gönüldеn dе ırak olur. Dеdim ki; Gönül’е girеn gözdеn ırak olsa nе olur...
Alıntı
Reklam
"Gitmek kolay diyorlar peki için kaldıysa gittiğin yerde? Sesin kaldıysa, gülüşün kaldıysa, aklın kaldıysa En önemlisi kalbin kaldıysa.. Gerçekten gitmiş mi olursun üstelik deli gibi özlerken? Hani derler ya hep gidene mi kalana mı zor diye Aslında gidene de kalana da değil sevene zordur vedalar…”
"Ormanlar yanarken güzel kokmuyor bana lavantalar" -Şanışer
Şarkı sözü