Posta Kutusundaki Mızıka

Posta Kutusundaki Mızıka
@mavilerdenmavi
dünya mı? dünya koskoca bir kodes..
artık susuyorum,hoş kalın..hoşça kalın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ruhum acıyor,bir sonu yok bunun.Çok acı,ruhum acıyor..
"Biliyor musun şarkılara neden parça deniyor,ihtiyaç olduğunda eksik bir yanını tamamlıyor."
yarım kalmışlık hissi ne kadar da kötü..yarın yok,yarının da..
her yolun ardındaki kötülüğün iyiliğini düşünen bizler mutlu olmayı nasıl ve ne zaman hakederdik?