Maviş

Maviş
@mavis20
Yarından bir şeyler beklemekle geçiyor ömrümüz..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne olmuş her fırsatta kendimle konuşuyorsam? Bakma sen, yalnış demiş eskiler, kendi kendine konuşana deli değil, yalnız derler..
Yalnızlığın yalnızlığıma kafiyeliydi. Alt alta yazsak şiir olurdu, Yan yana yazsak öykü olurdu. Hiç yazmadık Aşk oldu..
Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git; gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. Gitsinler. Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin..
Korkar olduk artık "seviyorum" demeye. Kimi sahiden değiyor sevmeye, Kimi ise pişman ediyor insanı sevdiğine..