Maviş

Maviş
@mavis20
Karşıdan karşıya geçer gibi sev beni; önce bana, sonra bana sonra yine bana bak..
Reklam
Hiçbir aşkın ardından "geçmiş olsun" denmez. Çünkü aşk'sa zaten geçmez...
Yanındaki seni mutlu ettiği sürece kalsın hayatında, zorlama kendini...
Tüm günahları paylaşmalıyız seninle. Rakıyı aynı bardaktan, küfrü bir ağızdan etmeliyiz. Korkuyorum çünkü; ya farklı cehennemlere gidersek..?
Artık hayallerim suya düşecek diye kaygılanmıyorum. Çünkü, onlar düşe düşe yüzmeyi öğrenmişler..
Reklam