Maviş

Maviş
@mavis20
Sana güzel diyorlar; Sakın olma..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Unutmayın, baharda kışı, kışın da baharı özler insan.. Ne uzaksa onu özler.. Kavuşmak şart mı.? Boş ver, Bazı şeyler yokken güzel.
Seni hatırlatacak her şeyden uzaklaştım.Ama kendinden kaçamıyor ki insan..
Kıştan beklentiler değişmedi: Biraz mutluluk çokça huzur Ve gelirsen tabi bir de sen..
Ölünceye kadar bekleyecekmiş, Sersem. Ben seni beklerken ölmem ki..