Maviş

Maviş
@mavis20
Yemin ederim kokundan anlamıştım, benim için herhangi biri olmayacağını..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
° Keşke sen ben olsan; Seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan. Keşke ben sen olsam; Bu kadar sevilmenin tadını çıkarsam.. °
• Çünkü gel, Çünkü gelmen gerek, Çünkü gelmezsen, gidecek her şey.. •
Her insanın bir öyküsü vardır, ama her insanın bir şiiri yoktur..
Ya farkıma vardığında, Farkın kalmamış olursa..?