İnsanlar birine dertlerini anlattıklarında,dinlemelerini önemsemezlerdi.Dinliyormuş gibi görünüp arada bir onaylamaları kafiydi.Çünkü başkasına anlatmak,sonunda insanın kendisiyle yaptığı konuşmaların bir şekliydi.Aslında orada ikna etmek istediği tek kişi de yine kendisiydi.