Tanrı ne kadar kötüyse o kadar az var olur ve Tanrı iyi olsaydı var olurdu. Tanrı kötüyse yoktur ve biraz daha kötüyse o zaman hiç yoktur. Kötülükten çıkarsanan varolmayış kötülükle birlikte artar.
Zihinsel varlığımın peşindeyim sürekli. Bir biçimi yakalayabilince de, ne kadar kusurlu olursa olsun, bütün düşünceyi yitiririm korkusuyla onu sabitliyorum.