filmine n'olursa olsun bayılan biri olarak kitabı okumak çok güzeldi benim için. kitabı yaklaşık 3 yıl önce falan aldım ve anca okudum bsushhsusb. ama en büyük derdim serinin 3 ve 4. kitaplarını çevirmemişler ve çevirecek gibi de durmuyorlar açıkçası, bu beni üzer... ya şu serileri tamamlayın içime oturuyor benim, kapkek günlükleri de yarım kalmıştı zaten
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünyanın en büyük dört kötüsünün dört çocuğu çığlıklar atarak Kayıp Ada'nın kalabalık sokaklarında koşturmaya, adanın sakinleri dört yana kaçarken önlerine gelen her şeyi çalıp yağmalamaya başladı. Gerçekten kötülük kemiklerine işlemişti bu çocukların.