Özlemek zor iştir,
Kim görmeden, sesini duymadan, yanında olmayana özlem duyabilir ki?
Diyiyoruz ya insanlar unutkan, her acı her sevda
unutulur zamanla.
Sesini unuttuk, sözlerini unuttuk ve belkide nasıl
göründüğünü unuttuk.
Ya hisler,
İnsan birinin birine bıraktığı hissi de unutabilir mi
zamanla?