Hedwig

Kötü birini çizmek istiyorsak işimiz kolaydır. Çirkin birini çizeriz olur biter. Oysa güzelliğin iyilikle, çirkinliğin de kötülükle hiçbir ilgisi olmadığını biliriz.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yüzü kırış kırış, yaşlı bir denizciyi çok güzel bulabiliriz; çünkü kırışıklarında güneşi, okyanus yolculuklarını, tuzlu suyun tadını, yelkenlileri, macerayı görürüz.
Güzellik ve çirkinlik ; aynada gördüğümüz şey değil, içimizde hissettiğimizdir. Üstelik aynada gördüğümüz de, içimizde hissettiğimize çok çok bağlıdır!
Nesnelere ya da insanlara duyduğumuz aşk ya da sevgi, o nesnelere ya da insanlara bir güzellik verir. Sanki duygularımız, çıplak gözle görülemeyen bir güzelliği görmemizi sağlar.
Bir şey çirkin olduğunda, onu umursamamak daha kolaydır; ne de olsa, daha fazla ya da daha az çirkin fark etmez, diye düşünürüz.