Sude Ç

Sude Ç
@mdmblack
Ait olmadığım bir denizin tam ortasındayım M.ᴋᴇᴍᴀʟ ᴀᴛᴀᴛüʀᴋ
Perişan haldeyim. Fakat içimde Kendimden bile sakladığım bir umut var . Sabahattin Ali
Reklam
Yorma kafanı , çok iyi ve çok kötü şeyler uzun sürmez .
Ne diyo şarkıda; Daha kavuşamadan mevlam ayrılık yazmış..
Müzik
Bir kış sabretmişsin de tam çiçek açacakken Dolu vurmuş gibi oluyor bazen hayat...
En kötü yabancı, bir zamanlar tanıdıklarının arasından çıkar....
Reklam