“Vicdan! Vicdan da neymiş? Onu ben icat ettim.Öyleyse neden ıstırap duyuyorum?Alıştığımdan.Yedi yüz bin yıl boyunca edinilmiş bir alışkanlık…Öyleyse vazgeçelim bundan,tanrılığa kavuşalım!”
“Şüphesiz, Tanrı sadece bir varsayım…Ama varlığının düzeni için…dünyanın düzeni ve başka şeyler için gerekli olduğunu kabul ediyorum. Olmasaydı icat etmek gerekirdi onu…”
“Siz itaat ve mistisizmden yanasınız! Hiç olmazsa, Hristiyanlığın sadece zenginlerle büyüklere yaradığını, aşağı sınıfları kölelikte tutmaya hizmet ettiğini kabul edin.”