bus

O an garip bir şekilde ağlayamadım ama tüm benliğim birer birer parçalara ayrıldı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gözyaşları insanın hüznünü hafifletmez
Kafamı çevirip etrafa bir baktım ki her şey yine eskisi gibi olmuş. Her şey grileşmiş, solmuş, her şey yine karanlıktı. Mürekkep lekeleri hep aynı, masalar aynı, kağıtlar aynı. Bende eskiden nasılsam hâlâ öyleydim. Ne olmuştu o zaman böyle? Kendimi bulutların üstünde hayal etmenin bir anlamı var mıydı?
Kafamda türlü türlü düşünceler var, sanki onlar da ağrıyor gibi!
Bunun da pek bir önemi yok çünkü yaşadıkça buna da alışıyorum.