YalnızHerif

YalnızHerif
@mecazherif
Hiç kimse mükemmel değildir, özellikle de ben.
Bu hayatta vazgeçilen değil kaybedilen özlenir.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Aşkın yaşı vardır, daha doğrusu yaşları. 17 yaşı vardır mesela, sonu kötü biter ise kişiyi psikolojik travmaya bile sokabilir, kötü bitmesi büyük ihtimaldir de zaten. Genellikle ders sıralarında, okula giden otobüslerde göz göze gelmelerle başlar, aşk'ın en güzel yaşıdır temizdir saftır. Unutulmayanıdır. Evden alınan harçlıkların biriktirilip bunlarla sevgiliye hediye alınan yaştır. Maalesef 17 yaş aşkları genellikle yarıda kalır, biter. En azından benim öyle olmuştu... 22 yaş aşkı vardır, akıl biraz daha başta, yürek daha ciddidir. Gözlemlerime ve çevremden gördüklerime göre evliliğe giden aşk yaşı bu yaş. Ergenlik dönemi bitmiş daha ciddi bir aşktır. Bir de 30 yaş aşkı varmış onu daha yaşamadım, tanıdıklarım öyle diyor. Eğer o kadar yaşarda aşık olursam buraya yazarım söz (:
Seni ilk gördüğümde, misafir dolu bir odaya sonradan girmiş gibi hissettim (:
Bir kadına yollanabilecek en güzel şarkı Barış Akarsu-Gözlerin şarkısıdır. Ben gerisini bilmem.
Sen yağmuru seversin diye çok ıslandım, bana baharlar toplasan ne olur sanki?