Bir aşkta en kötü durum, ayrıldıktan sonra tekrar barışıp eski samimiyeti yakalayamamaktır. Yakalayamazsın zaten. Bazı şeyler tek kullanımlıktır tek seferlik. Eee ayrılsan da aşk acısı çekersin, ayrılmasan eziyet gibi gelir. O yüzden dostlarım asil bir sevdanın beraberliği sürekli, ayrılığı bir kere olur.