kayıp

“bir devrde geldük ki Azîzân unudulmış Tutmış yirini hurd ü büzürgân unudulmış” -Nâbî
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitaba veda ederken…
"Allah'ım gitgide daha az anıyoruz ruhumuzda seni. Her harfe esir düştük sıra gelmiyor "A"ya. Allah'ım öyle zamanlar oldu ki, çekindik seni anmaktan toplulukta. Korktuk kaybetmekten mevkiimizi. Allah'ım sana ne zaman bir karış yaklaşmak istesek çelme taktı nefsimiz. Allah'ım sana doğru yürümeye kalktığımızda bütün şeytanlar ayakta. Allah'ım sen yine de koş, bizi bırakma!"
Sayfa 205·Kitabı okudu
Alıntı
"Hafızanın kalesinde unutmanın bayrağı dalgalanıyor."
Sayfa 203·Kitabı okudu
Alıntı
Satılık Ölüm
"Ölüm nadir olmayan bir antikaydı. Kataloglarda yoktu. Adı anıldığında müzayede salonuna kar yağdı bu yüzden. Kar sessiz yağar. Müzayedeyi yöneten "Arttıran yok mu!" diyemedi. Paha biçemedi kimse ölüme. "Satıyorum" kelimesini ne kadar uzatsa da bir bayrak kalkmayacak. Ölümün müşterisi yok."
Sayfa 143·Kitabı okudu
Alıntı