kayıp

“Öğrenmek kolay; fakat hiçbir şey yapmadan sızlanmak daha da kolay.”
Sayfa 30·Kitabı okudu
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“İnsanlar doğar, yaşar ve ölür. Arkasında dürüstlük, doğal dostluk ve sıcaklık bırakırsa her zaman yaşar ve de anılır.”
Sayfa 20·Kitabı okudu
Alıntı
“Beyhan hocam beni tanıyor olabilir mi?” gibi bir kitap
10/10
·224 syf.··
Beğendi
·
2025 12. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 01 Mart 2025 16:23
Normalde kitaplar hakkında pek yorum yapmam. Kitabı bitirdikten sonra “kitaba notum: ..” diye kendime küçük notlar iliştiririm geriye dönüp baktığımda kitabın yüreğime dokunan parçalarını anımsamak için. Ama bu kitap benim derinlerimde kendimden bile sakladığım hislerimi canlandırdı diyebilirim. Bazı sayfalarda “Beyhan hocam beni tanıyor olabilir mi?”, “e bu ben” dedim, hafif kuşkulanmadım da değil çünkü satırların bir çoğunda kendimi buldum. Sanırım ben biraz bu kitabım. Kendini kaybetmiş herkesin okumasını şiddetle tavsiye ediyorum. Emeğine, kalemine ve yüreğine sağlık Beyhan Budak.
Alıntı
Hayat Acemileri İçin Yaşam RehberiBeyhan Budak · Kronik Kitap · 20243,739 okunma
Kitaba veda ederken…
“Hepimiz yaralı kuşlarız sevgili dostum ancak yaralarımıza rağmen uçmaya çalışmaktan vazgeçmiyoruz, vazgeçmemeliyiz bence. Yaraların olduğu yerler hep acıyor, üstünden yıllar geçse de ama insanlık var olduğundan bu yana bu yaralar hep mevcuttu, mevcut olmaya da devam edecek. Belki bu yaraları savaş yaraları olarak tanımlayabiliriz, ne de olsa üstümüzden koca bir hayat geçti. Kendine iyi davran güzel insan.”
Sayfa 223·Kitabı okudu
Alıntı
“Dünya böyle bir yer; sana karşı değil, herkesin nasibine bir şeyler düşüyor. Döngü hep devam ediyor.”
Sayfa 193·Kitabı okudu
Alıntı