Medya

Medya
@medya_cskn
İtiraf etmek gerekirse çok özlemişim buraları..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uzun zamandır kitap okumaya çalışıyorum, başladığım kitapların hepsi de birbirinden güzel ve sürükleyici ama okuyamıyorum. Hepsini okuyup düşüncelerimi bir an önce yazmak istiyorum ama hiçbir şey yapamıyorum çok büyük bir acı bu :|
Bu uygulamayı umarım hızlı bir şekilde çözerim, yoksa durum vahim :)