meltem?

meltem?
@meelteem
Neden evlenme meraklısı bir toplumuz biz ? Neden evlenmek özellikle genç kızlarımız için bir mertebe , bir övünme meselesi adeta ? Bu ne paslı , tozlu ,eski bir baskıdır . . . Evlenmek bir başarı değildir ki ! Ne istediğini bilen insanların aile olmayı seçmesi , hayatı birlikte omuzlama kararı vermesi ve bu kararı sevgiyle , uzun yıllar sürmesini isteyerek , gururla taşımasıdır EVLENMEK .
Reklam
"karanlığa küfredeceğine bir ışık da sen yak " !
Kendini mükemmel gören bir kimse , yalnız kalmaya mahkumdur. Ben yeterliyim , ben oldum diye yerinde sayan kimseden bir şey beklenmez.
Dünyaya kalbiyle sokulanlar çabuk yaralanır ; kalp hassastır , hile bilmez .
Gelişmek , bir kitaba sığdırılmış sloganları ezberlemek ile olmaz ; hayatın duvarlarına çarpa çarpa , yaşayarak , tecrübe ederek , yaşadıklarından öğrenerek gerçekleşir .
Reklam